wtorek, 30 września 2014

Prolog

~Prolog~

Ostatni tydzień tegorocznych wakacji dobiegał końca. Dziewczynka leżała na kanapie i rozmyślała. - Och... jakie to były piękne chwile. - powiedziała cichutko Rosie. Wyjazdy były udane zdobyła nowych znajomych, ciekawie spędziła czas z koleżankami, było też wiele innych wspaniałych wydarzeń. Dziewczynka wakacje spędziła w rozjazdach. Dopiero w dwóch ostatnich tygodniach mogła odpocząć, by odrobić te wszystkie niewyspane godziny, postanowiła spać sobie do południa (kiedy oczywiście było to możliwe). Na podwórku, no cóż była, ale nie zawsze. Wychodziła tylko pod namową koleżanek, no chyba, że ona miała ochotę wyjść, wtedy to tryskała energią. Rosie sama oczywiście była z siebie niezadowolona. Wiedziała, że miała w tym roku zrobić więcej, ale jednak wakacje... och na samą myśl już rozmyślała! 

Nauka, co tu dużo mówić, Rosie była najlepszą uczennicą w szkole, bardzo lubiła się uczyć, a efekty jej pracy były widoczne. Dziewczynka była dość nieśmiała, lecz nie lubiła tego w sobie, próbowała się zmienić i udało jej się, no powiedzmy, że tak pół na pół. Gdy przyłapywała się na tym, że jest onieśmielona, nabierała pewności. "Muszę być odważna" -  powtarzała sobie. Czasami potrafiła zmienić się w dzielną wojowniczkę z planety mądrych dowódców, tworzącą teorie walki z nieprzyjacielem, alternatywne zachowanie w sytuacjach które były i które będą.

Nie dość, że  mądra to jeszcze ładna. Rosie była szczupłą, brązowooką osobą o pięknych malinowych ustach i kręconych włosach opadających na ramiona, mierzącą ok. 160. W tym małym ciele zawsze chowały się dziesiątki emocji, myśli i marzeń.

Miała też pewną tajemnicę, która była jak historia opisana w książce, lecz była prawdą, naprawdę miała szczęście, że los akurat wybrał ją. Książki, często zawierają historie z życia wzięte, choć nie zdajemy sobie często sprawy, że w tych niedorzecznych magicznych historiach są ziarna prawdy.


| SŁOWA OD AUTORKI |

Hej! Wiem, że był to dość króciutki i lichy rozdział, lecz był on pierwszy, taki informacyjny wprowadzający czytelników, taki, żebyście mogli poznać bliżej Rosie.


13 komentarzy:

  1. świetne :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się jak piszesz, tak dalej! :3.
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dobrze za chwilkę zaobserwuje twój blog :)

      Usuń
  3. Hej, zaciekawiło mnie to, nie powiem, że nie. Cieszę się więc, że odwiedziłaś mój blog. będę tu zaglądać w oczekiwaniu na następne rozdziały :P:P
    PS. Jako, że uwielbisz dramione, które też kocham zapraszam cię na moją wersję dramione ( chyba że już byłaś) http://dramione-do-samego-konca-z-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wieść, że komuś podoba się to co piszę, motywuje mnie do działania dalszego. Wczoraj dostałam ''olśnienia'' na temat tej historii, więc myślę, że jakoś uda mi się pisać to z weną przez resztę czasu :)
      A i jak chcesz być na bieżąco, to zachęcam cię do zaobserwowania mojego bloga. Rozdział następny postaram się dodać jak najszybciej :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu, ale jak wchodze na twojego bloga to oprucz tego iż chce mi sie czytać mam ochote na czekoladowe ciastka *o*

    Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    olczblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz najlepiej czyta się jedząc ciasteczka i pijąc kakałko :) A ja zadbałam o to, by wygląd bloga przypominała nastrój jesiennego wieczoru, gdy siedzi się otulonym kocykiem, jedząc smakołyki, popijając kakałkiem i pochłaniając ulubioną lekturę. I z chęcią odwiedzę twój blog :) i dziękuję :)
      PS. Uwielbiam pieguski z milki :D

      Usuń
    2. PS. To tylko moja własna opinia :)

      Usuń
  6. nie lubię kakaa..


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to była tylko moja opinia. Herbatka, soczek, kawa, woda czy coś innego też może być ;*

      Usuń
  7. Przepraszam, że tu, ale nie widzę spamu.

    [SPAM]
    Rozdział ósmy już się pojawił. Zapraszam! : )

    http://wild-forcee.blogspot.com

    Bardzo proszę o opinię, starałam się rozwinąć opisy, ale i tak mi nie wyszło.

    {{ Pozdrawiam, Eunice F.

    OdpowiedzUsuń